Jestem pod ogromnym wrażeniem innowacyjności tej platformy oraz kompleksowości pakietu usług. Co ważne, dostęp do wszystkich narzędzi znajduje się w jednym miejscu. Jako właścicielka małej firmy zamierzam stale korzystać z możliwości platformy
mówi Lucyna Przyborek, właścicielka Perfect Vision, sieci salonów optycznych w Warszawie, która jako jedna z pierwszych przedsiębiorczyń miała okazję przetestować platformę.
Małe firmy stanowią 97% wszystkich przedsiębiorstw w Polsce. To biznesy, które zazwyczaj prowadzone są lokalnie, jednak każdego dnia borykają się z dużymi wyzwaniami, które utrudniają im codzienne funkcjonowanie i wzrost konkurencyjności. Mastercard od lat angażuje się w działania mające na celu wspieranie małych firm oraz pobudzanie kobiecej przedsiębiorczości – to dwa obszary, które wyróżniają się ogromnym potencjałem, jednak potrzebują dodatkowej siły napędowej, aby rozwinąć skrzydła. Jestem niezwykle dumna, że możemy im w tym pomóc
mówi Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.
Kompleksowe wsparcie w jednym miejscu
Oferujemy polskim przedsiębiorczyniom narzędzie, które zapewni im kompleksowe wsparcie cyfrowe. Platforma zawiera ponad 500 różnych porad, rozwiązań, książek i filmów. Jednak najcenniejszym aspektem programu jest szansa na nawiązanie osobistych kontaktów z ekspertami oraz dołączenie do wielu grup wsparcia, co pozwoli przedsiębiorczyniom zbudować wartościowe relacje biznesowe oraz dzielić się osobistymi doświadczeniami i praktykami
mówią Emilia Bartosiewicz-Brożyna i Renata Żukowska z Fundacji LBC, liderki projektu i platformy GO DIGITAL.
Wspieranie przedsiębiorczości w Polsce jest nadrzędnym celem naszej działalności. W ramach programu GO DIGITAL przygotowaliśmy test poziomujący rozwój cyfrowy firm. Jest on podstawowym elementem funkcjonowania platformy. Cieszymy się, że mogliśmy zaangażować się w tę współpracę
mówi Eliza Kruczkowska, Dyrektor ds. rozwoju innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju.